„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Catalina Gheorghiu - Despacito in Romana - Versuri



By  Daniel     marți, iulie 25, 2017    Etichete:,,,, 

Catalina Gheorghiu - Despacito in Romana (Versuri)




Care-i motivul pentru tot ce s-a întâmplat? 
Ai distrus iubirea, ai plecat 
Mii de amintiri frumoase tu le-ai spulberat 
Mi-ai luat inima şi ai plecat.. 




Hei tu, ce mai faci străine? 
Bună, bine tu? 
Asta spunem însă inima nu, nu 
Nu înţelege ce se întâmplă cu ea, nu 

Spune tu, a fost bine când ţi-am dat şi sufletul 
Ţi l-am pus pe tavă ascultă-i urletul 
Strigă să nu pleci nicicând de lângă minee.. 

Inima mă roagă, plânge să te aduc dinou la mine 
Fără tine nu e bine 
Nu ştie nimic de tine 
Îmbrăţişări, săruturi, vise, amintiri 
Ai luat totul cu tine 
Ai furat totul din mine 
Pe mine nu m-ai luat cu tine 

Îmi amintesc ce planuri făceam zi de zi 
Mă vedeam mireasa ta, să ştii, 
Tu mi-ai promis un inel la altar şi copii 
Acum am un suflet plin de nostalgii 

Hei tu, ce mai faci străine? 
Bună, bine tu? 
Asta spunem însă inima nu, nu 
Nu înţelege ce se întâmplă cu ea, nu 

Spune tu, a fost bine când ţi-am dat şi sufletul 
Ţi l-am pus pe tavă ascultă-i urletul 
Strigă să nu pleci nicicând de lângă minee.. 

Noaptea nu am somn şi mă gândesc mereu, mereu la tine 
Ce mai faci, oare eşti bine? 
Dacă îţi e dor de mine? 

Şi îmi fac filme şi scenarii 
Personajul principal e în tine 
Iubirea ta nu mi aparţine 
Tu doar te ai jucat cu mine 

Ai lovit-o, ai lovit-o 
Inima ai zdrobit-o 
Tu ai nimicit-o, ai aprins-o şi ai stins-o 
Ai rupt-o-n bucăţi şi strigă la tine să vii 
Nu mai face faţă acum necesităţii

Noaptea nu am somn şi mă gândesc mereu, mereu la tine 
Ce mai faci, oare eşti bine? 
Dacă îţi e dor de mine? 
Îmbrăţişări, săruturi, vise, amintiri 
Ai luat totul cu tine 
Ai furat totul din mine 
Pe mine nu m-ai luat cu tine









About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube