„Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului” — M A. von Kotzebue
Follow Me

Cafeneaua - mai mult decat o afacere



By  Daniel     marți, octombrie 18, 2016    Etichete:,,,,, 



Am inceput sa ma informez in urma cu cativa ani despre ce afacere ar trebui sa imi deschid, si ca orice mic antreprenor mi-am propus sa nu risc intr-o afacere care, mai apoi, sa imi creeze probleme fianciare si asa am ajuns la concluzia ca o cafenea este solutia perfecta, in plus sunt un mare amator al acestei bauturi.

Am observat ca in ultima perioada piata cafenelelor este caracterizata de o crestere constanta, atat cantitativ cat si valoric. Aceasta afacere este considerata una dintre cele mai profitabile pe termen lung pentru ca acopera o nevoie constanta: aceea de a savura o cafea buna alaturi de prieteni intr-un cadru placut si relaxant. Sunt constient ca va dura ceva pana sa imi fac un grup de clienti fideli care la randul lor sa isi aduca si prietenii aici, dar sunt sigur ca produsele de calitate vor fi ca un magnet pentru acestia.

Avantajul meu este ca nu sunt nevoit sa investesc in active imobiliare deoarece detin un spatiu comercial mai vechi pe care parintii mei nu il mai folosesc de ceva vreme, avand in vedere ca afacerea lor nu mai era asa de atractiva pentru zilele noastre.

Cum am spus la inceput, atunci cand intri intr-o cafenea te astepti ca aceasta sa iti ofere un loc unde poti sta in tihna cu prietenii tai, discutand despre fel de fel de lucruri si savurand o cafea proaspata care sa iti ofere energia de care ai nevoie. Dar ce am observat la marea majoritate a cafenelelor de astazi, exceptand pe cele mari precum celebra franciza Starbucks,este ca acorda putina importanta unui detaliu important care, in opinia mea, conteaza foarte mult atunci cand vine vorba de confortul oferit clientilor: mobilierul.


Am inceput asadar sa cercetez ce imi poate oferi piata in materie de mobilier de calitate si asa am ajuns sa dau peste portofoliul EVO horeca, care include foarte multe nume dar cel mai mult mi-a atras atentia Mega Discoteca Tineretului – Costinesti, de care banuiesc ca au auzit foarte multi dintre voi. Desi nu am auzit de ei inainte, dupa cateva discutii cu departamentul de vanzari am descoperit ca au o bogata experienta in amenajarea de spatii destinate restaurantelor, cafenelelor sau cluburilor.

Dupa lungi tatonari am decis ca cei de la EVO Horeca sunt in masura sa se ocupe de toata partea de mobilier si design a viitoarei mele cafenea, avand in vedere ca ofera servicii complete incepand cu consultanta de specialitate necesara alegerii celor mai potrivite solutii pentru locatia mea, proiectarea spatiului & realizarea conceptului, climatizare profesionala si bineinteles livrarea si montajul. Toate acestea imi usureaza munca deoarece nu sunt nevoit sa colaborez cu multe firme, asadar toate serviciile de care am nevoie pentru a crea un spatiu perfect le gasesc intr-un singur loc.

Astept cu nerabdare sa vad rezultatul.





About

In 2017 blogul a aniversat 3 ani de la lansare, timp in care a fost vizitat de mai mult de 170000 de ori si pentru asta va multumesc tuturor pentru sprijinul acordat si va astept in continuare sa vizitati si chiar sa distribuiti si prietenilor vostrii ceea ce v-a placut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasă un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Totalul afișărilor de pagină

YouTube